دنبال شغل میگردی؟

​ما برای شما عزیزان این امکان را فراهم کردیم که بتوانید در کنار ما با فروشگاه ما همکاری کنید

​1. همکاری در نصب تنور

2.همکاری در تولید ابزار تنور مانند: سیخ - انبر - بالشتک نان و ...

3.همکاری در ارسال تنور

​​​​​​​4.همکاری در فروش تنور

1.همکاری در نصب تنور:

اگر توانایی نصب تنور را به صورت استاندارد دارید میتوانید در این زمینه با ما تماس گرفته تا هماهنگی های لازم را انجام دهیم.البته برای نصب تنور میتوانید از آموزش داخل سایت استفاده کرده و به عنوان یک شغل انجام دهید

2.همکاری در تولید ابزار ت​​​​​​​نور:

​اگه توی ساختن ابزار خاصی از تنور مهارت دارید یا زمان کافی برای تولید این نوع ابزار دارید فروشگاه ما میتواند در این زمینه به شما آموزش های لازم را بدهد و به شما در این راه کمک کند.برای همکاری در این مورد و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

3.همکاری در ارسال تنور:

درسته.ما حتی در ارسال تنور هم با مستریان خودمون همکاری میکنیم به این صورت که اگه کسی وسیله ای برای حمل تنور داره میتونه با ما در زمینه ارسال تنور همکاری کنه.

4.همکاری در فروش:

همکاری در فروش به چه صورته؟اگه شما با ما همکار هستید و در استان دیگه ای مشغول به کار هستید ما میتونیم مشتریانی که توی اون استان سفارش ثبت میکنن رو به شما معرفی کنیم.برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید فرم زیر را کامل کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید